mitt i natten..

03.45 ringde min klocka.. jag studsade upp (not)

Men i allafall, sitter nu i skolan och köar för att köpa biljett till nästa torsdags kravall (KRAV på overALL)
en stor fest som många studenter går på, vi är nog nästan 20 pers som sitter här på några vadderade bänkar, mysigt :D
Ska snart dra på en film på min lilla laptopskärm, få tiden att gå.

Har även storgrupps seminarie och prepföreläsning,, får se hur länge jag orkar hålla mig vaken på dem :P

Annars så flyter dagarna in i varandra just nu.. plugg, sova, äta, slappa, typ. :P har inte så mycket mer intressant att tillägga denna natt känner jag :P


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Låter ju festligt med kravall. Ha det bra

2010-09-24 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0