nollympiad, sittning och välförtjänt vila

söndagkväll, och jag har inte gjort många knop idag!

Men åter till gårdagen, vi hade vår nollympiad, och jag måste säga att vår klass va grymma!
vi kom 2a och det var precis vad vi ville för då behöver man inte anordna nollympiaden nästa termin :P
vi vann även priset som ssk har vunnit i väldigt många år, dvs fjäskis =)
Jag var med i kola-snöreätnings tävlingen och är stolt över min bedrift!
En annan uppgift vi hade var såklart att fjäska för Överfadderiet, och jösses som vi fjäskade, jag
tjänade in 4 guldstjärnor idag och man behöver 3 för att få "bli etta" så nu kan jag börja plugga sen ;)

På kvällen stod sektions-sittning på schemat, god mat och det var väldigt trevligt! men när utgång stod på schemat efter sittningen gav jag upp, var inte taggad alls för utång så jag cyklade hem och gosade med min kudde istället.

Idag sov jag ut, har cyklat till Priso, (aldrig hört talas om den kedjan förut) men det var en bra affär! köpte mat för veckan som kommer.
har även invigt tvättstugan, gick bra det med :P

på kvällen har jag lyxat med bakpotatis och skagenröra.. och eftersom jag inte har någon ugn så bakade jag potatisen i micron.. 13 minuter så var den klar.. varför i helskotta bakar man bakpotatis i ugnen i flera timmar när det tar 13 minuter i micron?? haha..

Imorn börjar min första "riktiga" kurs så jag ska snart gå och lägga mig och samla ihop mer sömn, för det lär behövas i veckan, som är fylld med föreläsningar och nollning..

ÖF kom och hejjade på oss, och vi fjäskade såklart för dem!

joakim och Patrik komponerade ihop en fjäsksång

en annan uppgift vi hade var att göra en maskot till ÖF
tycker vi lyckades riktigt bra, med vår mask-kott ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och många kramar

2010-09-06 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0