not my friend!

kom hem vid halv ett, ett igår,, la mig i min nya sköna säng, på min nya sköna kudde och somnade typ direkt.

07.00 väcktes jag av ett kort men väldigt högt pip, anade att det var brandvarnaren men orkade inte bry mig,,
2 minuter senare pep det igen and so on..
fasiken tänkte jag, tog på mig mina glasögon och stapplade ut i hallen, drog fram min pall, ställde mig på den och insåg sen att fan, jag når inte upp till taket =/

fick snällt vänta till 08.00 innan jag kunde ringa fastighetsservice så de ska komma någon gång och byta batteri.. vet inte när men det som var mest irriterande är ju att jag börjar 13.30 idag och hade tänkt sova ut!
men det blev inget med det...

Inte min vän...

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Även om den inte var din vän vid det tillfället så kan den vara det vid ett annat tillfälle. Ha det bra

2010-09-09 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0