sundaybloodysunday

Fick för mig att sy på min overall igårkväll,, dåålig idé för jag ville ju göra klart, så det blev väldigt sent igår, men masade mig upp vid halv 12 idag och ska nu hugga tag i etikböckerna igen så jag känner mig redo för morgondagens basgruppsträff..
Dehär med etik är inte lätta saker altså. massa olika etiska principer och regler att hålla koll på.
sen har jag ett diskberg som heter duga att tahand om idag. SUCK! och faktumet att jag knappt har någon diskbänk gör ju inte saken lättare.
och ikväll kommer mamma och pappa hem från Italien, det märks så väl när man inte har möjligheten att ringa dem hur mycket man saknar sina kära föräldrar.. visst kan jag ringa mamma även när hon är utomlands, men det känns "onödigt" om det inte är något allvarligt som hänt.

ne, dags att ta tag i denna söndag!!

Mitt supernollan märke :)

mitt namn, det ska på en silverkant runt bokstäverna med, så de är inte riktigt klara..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att du nu är klar med disken

2010-09-26 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0