33 timmar långt dygn

Så blir det när man flyger bakåt i tiden.. Är nu inne på timma 29 med endast korta sovpauser på planen. Allt har gått väldigt smidigt även om resan var lång!

Det enda som "krångla" var att vi inte kollat upp biluthyrningen nog mycket.. Eller jag försökte kolla upp priser å så men fick då svaret när jag ringde att det kosta ca 10dollar.. Det han glömde nämna var de små orden "per dag" så den förbetalda bilen kostade oss några tusen extra idag! Surt sa räven men vad ska man göra?!

Nu sitter jag i soffan och tittar på so you think you can dance :) skoj att få se det "live" och inte från datorn! Huvudet är segt som kola så jag håller mig nog inte vaken länge till, men vi har haft en bra första dag i USA som avslutades med en öl i solnedgången.. Sämre kan man ha't ;-)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att ölen var god

2013-08-21 @ 07:43:35
Postat av: mamma

bidrag insatt på ditt konto kram

2013-08-21 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0