ledig dag och flyttpackning

Idag har jag varit ledig, jobbar lördag-söndag så då är man ofta ledig på fredagen :)
 
tog lite sovmorgon, sen tog jag tag i lite mer flyttpackning, idag var det tv-möbelns tur.. och jösses vilken skillnad det gjorde, det känns jättetomt här nu! men skönt att ha det gjort, nu är det baskenemej inte mycket kvar att packa vilket också är skönt! har bara 6 pass kvar att jobba sen är det dags att börja packa inför USA!!!
 
på eftermiddagen åkte jag ut till Malmslätt och hem till en nyfunnen vän, en arbetskollega som jag lärt känna under sommaren, Caroline och hennes fantastiska familj, så söta och väluppfostrade små killar hon hade, kom fram och hälsade båda två och var väldigt artiga (hjärtat smälte lite) :)
 
I helgen är jag gräsänka, Robin kom hem från jobbet, hämtade väskan och sen drog han på grabbhelg! vi är inte så bra på att synka :P jag var ju borta hela förra helgen och nu är han borta denna, men vi får ju massa dagar tillsammans i USA sen :D:D men klart jag saknar honom redan!
min finaste <3
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Då får du försöka att klara dig själv i helgen. Kramar

2013-08-10 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0