Seattle premium Outlet

Idag körde vi ca 1h norrut och besökte Seattle Premium Outlet.. massa märkesbutiker med reapriser, och det är extra mycket rea just nu eftersom det är Labordayweekend här i USA :D
Både jag och Robin shoppade loss!! Det största kapet gjorde jag på Gap, köpte 3 toppar för 270kr som egentligen skulle kostat 600.. så jag sparade med än 50 % :)
 
å så hittade jag äntligen mammas Reebok Princess!! har letat i alla skoaffärer sen vi kom hit, och där vi var idag fanns det en Reebokaffär där de hade dem!! så lycklig jag blev (och mamma med) :)
 
Besökte även en conversebutik.. Köpte ett par när vi var i Portland, och fyndade 3par till nu idag. Räknade ut att jag sammanlagt betalat 780kr för alla 4 paren, det är billigare än ETT par i Sverige.. helt galet!!! :) köpte även en miniconverse som är en nyckelring, tänkte ha den till min bilnyckel :D (den i mitten)
Imorn ska vi nog åka in till Seattle en sväng tillsammans med Evelina och Jeff.. Mycket lättare att åka in dit med någon som hittar och man inte slaviskt måste leta upp adresser innan för att ha till GPSen. :P
I början av nästa vecka funderar vi på att ta en miniroadtrip till.. antingen till Vancouver eller åka österut över bergen till east Washington.. helt annat klimat där än på kusten där vi är nu. Men inget bestämt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0