Liseberg!

Idag styrde jag min lilla bil mot Göteborg för att möta upp Pernilla och gå på Liseberg!
Det var 8 år sedan sist vi var på Liseberg tillsammans.. (vart tog tiden vägen)
Det var en strålande dag, VÄLDIGT VARM men man ska väl inte klaga ;)
vi hade en heldag i parken, det var inte så långa köer som man kan tro en söndag mitt i sommaren, vi stod nog max 30-35 minuter när det var som mest folk, helt ok.
Vi åkte alla karuseller och berg-o-dalbanor, åt gott och bara myste! Vi försökte även vinna choklad på hjulen utan lyckat resultat.. Jag förstår mig inte på folk som kommer med 4 stjärnvinster av olika sorters choklad, har de bara en himlans tur eller är de miljonärer så de har råd att spela och spela och spela för att vinna? Jag har då aldrig lyckats ta med mig någon stjärnvinst hem än. men skam den som ger sig ;) hahaha
Vi hade en fantastisk dag och jag hoppas det blir fler sådana i framtiden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0