Sista dagen hemma..

heej å hå vad denna dagen har gått fort!!

gick upp vid 10 och packade och donade, vid 12 kom helen och vi åt lunch..
efter det drog vi till Norlanders, för att höra om det fanns någon räddning till min mobil, men jag måste lämna in den på lagning, vilket jag inte har tid med,, så jag får använda den så gott jag kan. Har med min gamla och Tinas gamla också, så det ska nog gå bra :P Min mobil har nämligen gått från att skärmen blir svart ibland till att displayen nu vänder sig upp och ner och spegelvänder sig :P hahah.. vilket skämt!

yeye.. sen åkte vi till Ica och STOORhandlade.. tog självscanningen och gick hylla upp och hylla ner, köpte massa bra basvaror som jag har med mig upp och sen handlade vi tacos grejer. Meen tror du inte att vi åkte på en avstämmning när vi väl kom till kassan?! DAMN IT!! :P både jag och kassörskan hoppades på att det inte skulle bli det men men.. gick ganska smidigt ändå tack vare Helen! ängel..

åkte sen vidare till Tina och myste med plutt en sista gång, kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag skulle säga hejdå, faan, kommer sakna honom såå mycket! min älskade August..

Sanne och Sandra joinade oss hemma hos Tina och efter det åkte vi hem och började göra tårta, till Emelie som fyllde år igår, vi ville överraska henne :)
jag sprang mest runt i hela huset och plockade, packade och fixade.. lyckades faktiskt efter måånga om och men bli klar :D hann dock inte hjälpa till något att laga mat så det fick tjejerna ta hand om :P hehehe

Emelie kom och då kom nästa problem, Hur ska vi få plats i bilen?? men fan, det gick det med, det går inte in mycket mer men vi har med all packning :D (ska ta kort på bilen imorn)

vi Käkade tacos, och sen gick vi upp och tittade på min och Sannes film från Nya Zeeland och Australien och då överraskade vi Emelie med tårtan vi hade bakat, sötnosen fattade inte att det var henne vi sjöng för innan hon såg att alla sjöng och tittade på henne :P hahah, :D

tjejerna åkte hem, och nu sitter jag vid min dator och Emelie sitter i soffan vid sin dator, jäkligt sociala vi är :P heheh.. jeje, vi har massa timmar att döda imorn :)

dags att sova snart kanske.. inte jättetrött men vi ska ju köra om typ 7 timmar!

återkommer imorn när vi är påväg :D
IMORN ÄR JAG I IDRE!!! :D

august
Kommer sakna dig älskade plutt!

packning
Inte såå farligt med packning ändå?! 4 Ikeabagar, 2 väskor 1 ryggsäck och 2 lådor :D

emelie blåser tårta
Emelie blåser sin tårta, notera att hon fyller 20-1 inte 19 :)

mystjejerna
mina sötis tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag tänker sakna sönder dig, bara så du vet!! :p

2008-12-11 @ 00:34:59
Postat av: Sanne

tack för ikväll!

viss är jag fin i min nya mössa? :D

2008-12-11 @ 00:37:06
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0