Öppethus och naturkunskap

suck...
har verkligen försökt plugga naturkunskap idag men det fastnar liksom inte
börjar få ångest över provet som är på fredag..

hade även historialektion idag och det andra provet känns också jättesvårt! bläh

men sen hade esteterna sin uppvisning på öppethus idag. och de gjorde
dansen som jag har koreograferat :D kände mig jättestolt över att jag lyckades :)

sen hade jag själv dans på dansstationen, gick bra idag, men det va galet jobbigt..
skönt!! men det känns faktiskt inte som att jag kommer få träningsvärk *lycka*

ne.. dags att gå och lägga sig så jag kan plugga som bara f*n imorn..
och imorn ska jag prata med min religionslärare, och förhoppningsvis säger han
att ja men deklart du får mvg Emelie..

godnatt!

esteterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0