Ut med matten, in med Idrekunskap!

ja, så har det blivit.. jag pratade med min mattelärare och sa som jag kände
att jag inte riktigt hinner med matten för det är så sjukt mycket i naturkunskapen och
i historian. så vi har kommit överens om att jag förlänger min matte A kurs.. så jag läser
den på ett år istället för ett halvår.. så jag kan koncentrera mig på bara matten nästa år efter
(och kanske lite under idretiden också)
meen, idag på posten fick jag lite mer info om Idre.. och ett användarnamn och password

I brevet stod det att jag skulle göra en webb-utbildning med 3 olika block..
har precis avslutat de första "destination Idre" fick reda på en massa intressant fakta om bergen och naturområdena

runt omkring Idrefjäll.. bra kunskap som jag med all säkerhet kommer få nytta av i vinter..

t.ex. att konsum är bra! för de har både apoteket och systembolaget " i sig" :) heheheh


har även lekt med min älskade August lite idag.. Tina och Johan var och tittade på hus och då

hoppade jag in som lite barnvakt.. vi gick en långpromenad på en timma (eller jag gick, han sov)

sen hann vi bara leka en liten stund innan de kom hem igen.. gick hur bra som helst :D


tittade precis på Idol som jag spelade in å ÄNTLIGEN! åkte Lars ut.. har aldrig tyckt om honom
tyckte han borde åkt för längesen!!!

snart bara en månad kvar tills jag flyttar upp till Idre! har jag nämnt att jag längtar?? :P

puss o godnatt ni som läser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0