sorg i Hjärtat..

idag är det dubbel sorg, Magnus åkte för ca en timma sen.. han har varit här sen i Torsdags natt. Har haft några helt underbara dagar tillsammans, spelat minigolf, och lördagen spenderade vi inne i Skövde. Shoppade lite kläder och grejer, åt Kinamat och bara hade det supermysigt! kommer blir jättejobbigt att inte få träffa honom förns i December, men det är ju bara att inse läget och se fram emot vintern =)

Min fina Magnus

Jag <3 Dig


Men den största sorgen av allt är att min älskade lilla Doris somnade in idag.. Hon blev nästan 3 år, så hon har gått på övertid ett bra tag, men ändå.. började nästan tro att hon skulle leva för evigt. Rest In Peace min lilla Kämpe! Kommer sakna dig! och kommer sakna att prata med mamma i Telefon och hon säger "och fiskjäveln lever än" heheheh

Doris <3

Kommentarer
Postat av: sandra

det är så typiskt att man träffar någon när man ska ge sej iväg!!

2009-08-17 @ 00:06:27
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0