Dan före dopparedan!

Hejsan!

Igår hade jag min lediga dag, och det var en alldeles förträffligt bra dag!

Åt frukost hemma innan vi begav oss ut i backen vid 11 tiden jag Hanna och Tom, åkte några åk, men behövde sen gå in på Ostcafeét och värma oss för det va ca 16 minus ute igår, åt en våffla och en varm choklad, Sen hade Hanna en tvätt tid som hon inte ville missa så jag och Tom anslöt oss till Rebecca och Stina och åkte några åk till. Gick sen till Skicenter Syd och lämnade min bräda till Magnus för lite kärlek och omvårdnad (valla) =P
och sen traskade vi upp till Värdshuset, satt på Tillfället (ett café) och snackade skit ett tag och efter det gick vi upp till Kiken för afterski, det var fullsmockat! märks att julgästerna har kommit nu =)

På eftermiddagen firade jag och Magnus jul eftersom han kör ner till sin familj i Skåne idag.. vi åt gott och delade julklappar. Jag fick ett Thomas Sabo armband som jag önskat mig med en rosa berlock till =) blev jätteglad! Så nu vet ni alla där hemma att om ni inte vet vad ni ska köpa till mig så finns det 1000 olika roliga berlocker man kan köpa till såna armband och "fylla på"
Idag har det varit fullt upp på jobbet, det är först nu på eftermiddagen det lugnat ner sig lite, förstår inte varför folk får för sig att ringa och boka saker dan före julafton, men men.. jag sitter ju här och glatt besvarar deras samtal så varför inte?!

Ikväll ska vi ha uppesittarkväll med Bingolotto.. Har aldrig gjort det förut då vi alltid äter gröt hemma på Klövervägen men skoj att se vad de är för något. =) blir nog tacos ikväll för omväxlings skull och imorn ska vi ha knytkalas på kvällen med julbord :D Blir nog en bra jul dehär!

Kram på er!

Bilder från när vi åkte i backen igår

Hanna, Rebecca, Stina och Tom

Fin natur




Det var så vackert igår!

Mitt fina armband jag fick av Magnus =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Fint armband och som vanligt snygga bilder GOD JUL på dig Maggan ocj´h Bengt-A

2009-12-23 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0