lite för fort..

Det blev lite för kallt lite för fort.. termometern var taskig imorse när jag klev upp den visade minus 20,9 huuua!

Har börjat jobba på bokningen nu, och har nästan fått koll på alla mina papper, det är en jäkla massa som ska in i skallen igen, sånt som jag glömt sen jag var här i mars, sånt som är nytt och sånt som jag inte fick lära mig ordentligt eftersom jag bara hoppade in mitt i säsongen förra året.. så just nu är det nära till kortslutning men det ska nog lösa sig :D

spelade Badmington med Magnus och en kille till igår, fick storstryk men det va bra träning ändå =) känns idag kan jag lova!
och så har jag varit inne i vår lägenhet som jag, Hanna och Emelie ska bo i, i vinter, den blir kanon!! :) längtar så tills mina godingar kommer upp till mig! då känns det som att vintern börjar "på riktigt"

hoppas allt är bra med er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Usch vad kallt här har det varit ca. 8-9 grader i natt men det är fint ute med lite rimfrost.

Ha det bra och många kramar.

BA

2009-12-03 @ 14:14:31
Postat av: mamma

Liseberg var också vintrigt och vackert i går jätte mysigt. Åt så otroligt god mat kram ma

2009-12-03 @ 16:13:33
Postat av: Hanna

Till veckan älskling, till veckan

2009-12-06 @ 00:42:11
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0