ljuva söndag!

Hanna och jag åkte upp till fjället vid 10.30 och jag gick in och lånade telemarksskidor, har gett mig fasen på att jag ska lära mig det ordentligt denna säsongen, och det gick bra förutom en ganska stor vurpa =p men det tillhör när man lär sig nya saker. Friskt vågat, hälften vunnet eller hur är det man säger ;)

Meen nu ska vi inte vara överambitiösa så efter några timmar åkte jag och bytte till min älskade bräda =D Det va jättevackert väder idag och några minus, en heelt perfekt dag i backen! Åt lunch på Charlies och åkte sen några åk till innan vi åkte hem till byn.. Såg alla nya säsongare idag när de var påväg till stadion, de skulle åka 2,5km precis som vi gjorde på söndagen när vi hade introhelg..

Idag är nog första gången som jag inte känner någon lussekänsla.. får ta och äta en lussebulle eller 2 hos Magnus sen. eller kanske gå och sjunga några sånger för mig själv sen. Önskar nästan att de hade någon lucia gudstjänst här i Idre för jag tycker det är så mysigt!!

meen här kommer några bilder från dagen i backen =)

snöiga träd i nord..

Västbacken från 6-stolsliften


Jag och Hanna


Kommentarer
Postat av: Fia

Lust o skicka ner lite snö till mig?! :D tkr de ser ut som ni har gott om de där uppe ;)

2009-12-13 @ 22:28:41
Postat av: Bengt-Arne

Snygga kort det är väl så som vinter ska se ut och vara. Ha det bra kramar

2009-12-13 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0