snö snö snö...

Då var ännu en helg över, nu börjar "Stockholmsveckan" och det märktes redan idag, fick höra att vi var jävla idioter några gånger idag, för de tror att de är såå bra och det är ju vårt fel i liften att deras ungar trillar.. stördos!!
jag fick vara i Väst 6an idag, en lift som jag inte kan för fem öre, men det gick okej ändå, inga stora katastrofer :) har upptäckt att man får sitta och vinka tills man har kramp i handen när man sitter på mellanstationen för alla vinkar till en, jag tror jag ska sluta göra det :P hahah

har inte skrivit på några dagar, men jag har mest jobbat, vi var ute i fredags och firade Hanna som fyllde 20 i tisdags, det var en jättetrevlig kväll, nästan bara personal för att det är sportlov så just nu är det typ bara barnfamiljer uppe, men som sagt vi hade jätteskoj och drack goda drinkar :)

I Lördags  var jag ledig och hade planerat att åka upp och åka bräda, men när jag vaknade och tittade ut så toksnöade det, suck! så då orkade jag inte åka upp till fjället, eller ja, vi drog upp vid 14 och käkade hamburgare på Tillfället! alltid lika goda, sen hade vi (jag, Hanna och Ted) hemmakväll med chips och cola och tittade på melodifestivalen, tyckte bra om E.M.Ds låt och Velvets låt gillade jag starkt, men det gjorde tydligen inte resten av Sverige.

Å jag blev så lycklig förut när jag upptäckte att jag ska jobba i bokningen imorn, trodde jag skulle vara i liften typ hela veckan men så tittade jag på schemat "för säkerhets skull" och där stod det till min stora lycka att jag ska vara bokningsbrud imorn I like!

dags att återgå till soffan och glo lite på tv :)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: thomas

Tänk på att ordet idiot kommer från grekiskans idios, så egentligen säger dom ju att du är jävligt egen och det är ju bättre än att vara deras! :-)



Dessutom så borde Rickfors gått vidare.. :P Ha't kul i bokningen babe, kraaaaam

2009-02-22 @ 21:51:40
Postat av: Hanna

Vilken kväll, kul hade vi älskling ;)

2009-02-23 @ 19:56:41
URL: http://hannahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0