Mitt vinterland smälter bort...

för en gång skull hatar jag plusgrader,, mitt fina vita vinterland smälter bort.. det har nu varit töväder i 3 dagar, och det suger fett! allt börjar bli jättemjukt och slaskigt, gångar och parkeringsplaner är iiis, och snön blir ful och smutsig :( Det känns förjävligt för jag var så lyrisk när jag kom upp över hur fint och vitt allt var, nu börjar marken synas och det känns bara heeelt fel, det är ju bara januari för fan! ne.. skärpning vädergudarna, ge mig kyla!!!

är äntligen ledig imorn efter 7 dagars jobbande. vi är ett gäng som ska åka upp imornnbitti och äta frukost buffé på värdshuset innan vi drar ut i backarna,, och sen hör och häpna, jag ska åka skidor!! har inte gjort det på 6 år tror jag, men ser fram emot det, ska bli skoj och se om jag fortfarande tycker det är tråkigt, tror faktiskt inte det.. men vi får se :)

och jag tror minsann att jag har glömt att avslöja en väldigt rolig nyhet, jag lyckades tillslut, fick MVG i historia :D:D heelt sjukt skoj!

dags att ta tag i min eftermiddag..

ciao!

Kommentarer
Postat av: Alex

trist, då kommer ni få de lika grått och trist som ja har de i trollhättan då :P

har inte sett snö på hela vintern, skandal! :(



vill ha snööö.



ha de bäst!

2009-01-14 @ 00:18:22
Postat av: Thomas

Grattis till MVG!

2009-01-14 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0