fantasibrist gällande rubrik...

känns så skumt att jobba till 14 för man har verkligen heela dagen kvar sen. Efter jobbet igår åkte jag in till stan och tog en fika med Britney (Anna) och Justin (Anders) på ströget och sedan åkte vi alla till Huset för de ville se det.. Det hela slutade med att Anders hjälpte Johan att riva en tegelvägg?! som de förra ägarna hade fått för sig att det var fint. och jag och Anna rev tapeter... vid 18.30 åkte jag till typ Timmersdala ut till ett litet rött torp där Anna, Michael, Emilie, Mikki och Sam bor medan de är på semester i Sverige. Detta är altså Sannes mammas kusin eller syssling eller något sådant, som vi bodde hos i Avalon utanför Sydney när vi var ute och reste.. väldigt trevlig kväll! och jag blev jätteglad när Anna och Michael sa att jag gärna fick komma och hälsa på när jag reser nu i höst, så jag får visa Hanna fina Avalon! :D

Imorse trodde jag att jag hade försovit mig igen... för jag vaknade till med ett sådant ryck som man har när man somnat fast man inte ska, och tänkte fan vad är klockan men den var bara 05.03 så jag hade bara slumrat till i 3 minuter, *pjuh*
Jobbdagen flöt på ganska snabbt, och efter jobbet slumrade jag lite i soffan.. åkte och handlade med mamma och på kvällen blev vi bjudna på mat av Johans mamma, lax.. mums!!

ne, dags att fixa lite innan jag ska sova, måste göra matlåda bl.a. för det orkar jag inte imornbitti...

godnatt

Johan och Anders river vägg

Britney river tapeter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0