sommar sommar sommar!

åååh.. vilket väder vi har just nu! helt fantastiskt.
Efter jobbet idag lade jag mig på baksidan och solade och läste min bok. Det kändes som att man var utomlands för det var så himla varmt. Har även umgåtts med Tina och August en stund på eftermiddagen, jag lärde August att räcka ut tungan så det gjorde vi hela eftermiddagen, sötnos! :D

har ätit en god sallad med mamma nu på kvällen och ska snart gå och lägga mig, försöka vända tillbaka dygnet lagom till nästa vecka då jag jobbar eftermiddag igen :P

har börjat småplanera en roadtrip till Idre i augusti, skulle vara skoj att se hur ett blomstrande Idre ser ut.. =D

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0