ASKE =)

Efter att familjen åkt i lördags kändes det jättetomt.. men jag sov hos Emelie och Hanna den natten och vi tittade på film och myste. (eller rättaresagt vi började kolla på film men jag och Hanna somnade innan den var slut :P)

Igår var världens finaste dag! solen bara stekte hela dagen och jag hamnade i Sydliften dit det inte kommer nästan något folk på helgerna så jag satt mest i solen och hade det gött hela dagen!! (vilket syns i mitt ansikte idag)

Idag stod jag i Askeliften, vilket jag inte riktigt tycker om då det inte finns någon toalett där och som tjej är det ganska jobbigt att gå ut i skogen när man ska pissa.. men men, mitt på dagen förändrades min dag till det bättre för då kom Peppe och Micke förbi och bytte av mig för jag skulle vara Aske =) så i 1.5h var jag Idres maskot-ren och sprang runt och spexade och kramades.. =D helt galet roligt! jag åkte rullband med skidskolebarnen och försökte få på mig skidskolelärarnas skidor mm.. hahah.. så skoj att få fjanta sig utan att någon vet vem jag är!

Galet vacker morgon igår!
fin morgon
Jag som Aske =)
Aske

Kommentarer
Postat av: thomas

hahah!! önskar jag kunnat se det där :D:D:D

2009-03-30 @ 20:55:49
Postat av: Louis

Haha! Vad grå du har blivit gumman! ;P

Neee du är så fin så! <3

2009-04-01 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0