helg i Bokningen

Igår var jag på middag och Bio med bokningen, (eller del av personalen i allafall =)
vi käkade på grillen, och sen gick vi till Idres bio (som är en konferenssal med bioduk, så träsmaken i röven hade kommit redan 15min in i filmen :P) Vi såg Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film! lite läskig i mitten men så är jag ju en fegis när det gäller film (chickflicks forever) =)

Efter det åkte jag och Hanna till Kiken, hade en riktigt trevlig kväll! 

Idag sitter på bokningen för jag jobbar helg där denna helgen, det är jag och Ann som jobbar denna helgen, känns tryggt för hon kan ALLT!
Sitter här i mjukisbyxor och idrefjälltröjan, det är ju bara jag och Ann här så vem bryr sig, kände att jag inte orkade dra på mig jeans imorse! :P
Å just nu är det väldigt lugnt i telefonen, den har varit tyst ett tag, lite skönt det med, för jag kan ju långt ifrån allt så när det kommer krångelsamtal så blir det jobbigt om Ann också pratar med någon :P
Å så måste jag ju passa på att tacka Hanna för Kolanapparna som hon köpte till mig ;) jag vet inte när "vanliga nappar" blev kolanappar, men de är goda de med ;) hahahaha sötnos!

Ikväll blir det andra chansen och kanske en omgång TP och mys mys mys!!


Kommentarer
Postat av: thomas

Ååh!! den vill jag med se.. lär bli watchmen nästa vecka, den är nog bra den med. Suttit hundvakt hela dagen så din dag > min dag, urk.. jag ska allt leta efter TP online så jag kan utmana dig!! kramar

2009-03-07 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0