Tidig kväll..

jösses! Gick till Lodjuret en stund, fick med Emelie darling, När vi kom dit upptäckte vi dagens tema, bakochfram och utochin! så jag är inte sämre än att jag smet in på toa och vände byxorna utochin, (tänker inte vända dem bakochfram av estetiska skäl :P) och vände tröjan bakochfram. Vi köpte var sin cider och satt typ och tittade på alla som var/började bli väldigt fulla, kände mig plötsligt gammal och tråkigt, kan ju vara för att det är tisdag och jag inte alls var sugen på att festa i och för sig, men jösses, väldigt många vinglade, skrattade och trillade där inne (stackars de som jobbar där ikväll) Jag och Emelie drog efter typ 40 minuter, tror ändå att det kommer spåra ur snart och alla kommer bli utkörda för det var så man skämdes! Kalla mig tråkig men those days are sooo gone!

nu ska jag bädda ner mig i mitt duntäcke och titta lite på tv innan jag somnar och jag hoppas verkligen det är okej väder imorn så jag kan åka upp och åka bräda =)

puss och godnatt..

bakochfram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0