vilken dag...

Dagen började bra, jag gick upp vid halv 8 för att äta frukost och skulle precis gå hemifrån när jag fick sms av Anna "magsjuk, Camilla färgar ditt hår kram spyan"
Redan då började jag tveka men jag tänkte att jaja.. Anna har pratat så bra om Camilla så det löser sig..
Kom dit vid halv 11 (Anna sa att jag kunde åka dit lite senare) och då blev jag sminkad, (vet inte varför) men det var ju kul i och för sig. Det var en jättesöt tjej som hette Karin som sminkade hon gick utbildning i Göteborg.
vid halv 1 började det färgas, Elin (en liten lärling) skulle färga mitt hår och då började jag tveka ännu mer, men jag fortsatte tänka att det är ju Camilla som blandar färgen och hon och Anna har säkert pratat om mitt hår.
Eftersom Elin är lärling tog hon ganska lång tid på sig och då fick jag lite inre panik.. och den var rätt för när vi hade tvättat ur färgen och hon fönat det såg jag förjävlig ut.. det var rödblaskigt med en blond kalufs ifram..

Så jag sa detta till Camilla och då skulle Gunilla (ägaren av "klipp er") att hon inte tyckte om modellerna som anna plockat ut för vi hade "krav" medans de hade fått säga nej till 10 st dagen innan som kunde tänka sig att göra vad som helst.. men va fan, jag går inte med på att se ut hur som helst! De på salongen sa att det var såå fint men det var det verkligen inte.och tårarna började rinna så då färgade Camilla om mitt hår i bruna toner så nu ser det riktigt fint ut, thank god.. Hade fått åka till ica och köpa färg annars.

Det tråkiga var att varken Sanne eller Pillan var nöjda heller, Pillans så kallade permanent är ett skämt! det är knappt lockigt, och Sanne tyckte i och för sig om f'ärgen men slingorna hon gjorde för några veckor sen var typ borta. Känns jättetråkigt att dagen blev så fel eftersom det var jag som "raggade" upp dem när Anna frågade om jag kände någon som ville fixa håret, det skulle bli så bra men blev så fel...

Så denna dagen vill jag gärna glömma, förutom att Linda som jag jobbade med på Ica för några år sedan ringde och frågade om jag ville sjunga på hennes dotter Englas dop den 30de, Klart jag vill! =)

Imorn börjar min vecka hos Alvilas, Marika och Timo ska iväg till och med söndag så jag ska bo hos de 3 dårarna Anton, Markus och William, ska bli jätteskoj!! känner på mig att det kommer bli en cp vecka! hahaha

Här kommer lite före och under och efter-bilder...

Före..

före
Efter första färgningen...
framifrån
från sidan.. typ ingen färg alls på vissa ställen som ni ser..
från sidan
Efter när Camilla färgat en andra gång...
efter


Kommentarer
Postat av: Louis

Tycker det blev riktigt fint gumman! Med det bruna i alltså. Är faktiskt glad att du blev missnöjd med första färgningen för den bruna är jättefin, den andra.. inte så :S

Men brunt plus den frisyer är helt klockrent! Du är så fin så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

<3

2009-05-20 @ 11:30:51
URL: http://louisthorell.blogspot.com
Postat av: thomas

vackraste flickan!

2009-05-20 @ 14:52:01
Postat av: Sanne

jag är fortfarande sur. :'(

2009-05-20 @ 17:06:37
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0