Forhoppningarna ar skyhoga!

Annu en dag i Sydney har snart passerat.. Idag har jag och Hanna haft storsta slapparedagen nagonsin!
vi sov lange, gjorde sen brunch, scrambled eggs och toast.. tog det sen lugnt nagra timmar till innan vi gick till Paddys market och kopte gronsaker, champinjoner, tomater och avocado infor middagen ikvall, blir pasta *surprise surprise*

Igar kom Sanne in till Sydney och vi gick till Aquarium och tittade pa alla roliga, konstiga och intressanta vattenvarelser som de har dar. Efter det var det lunch pa Black Bird Cafe som gallde, sen gick vi och tittade lite i affarer, och bara hade en mysig dag.

Idag fick jag reda pa att det finns ett lotteri till en av mina favoritmusikaler som jag velat se sen jag gick musikalskolan i Bjarnum! Den heter Wicked, och varje dag lottar de ut typ 10-12 biljetter for 30$
(annars kostar den billigaste 90$)
fick inga idag, men oj, vad jag hoppas pa att fa biljetter innan vi lamnar sydney... =D

och Imorn ar det IKEA som galler.. kottbullar med graddsas. och en tub kaviar =) kanske blir en pase bilar med heehhe.. man blir sa himla svensk nar man ar utomlands!

Hoppas allt ar bra hemma!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kunde kanske bli en förtidig julklapp? om ni inte får billiga biljetter. en sådan chans kan man inte missa. den musikalen visas ju inte så ofta kram mamma

2009-10-09 @ 10:53:43
Postat av: Bengt-Arne

Du köttbullar är gott även kaviar för att inte tala om bilar specielt när man är ute och åker bil.

Kramar BAoch Maggan

2009-10-09 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0