The ugly truth!

Dagen blev inte riktigt som planerad, men den blev jaklars sa bra anda..
Det sno/regna imorse sa vi spenderade formiddagen framfor tvn och oppna elden pa hostellet..
Tittade pa Cast away.. Hade glomt bort hur mycket jag inte gilla slutet pa den filmen, sa det va
lite trakigt nar jag tyckte de va lika daligt igen =P
Vi slappade lite efter lunch, spelade yatzy och bara myste..

Nu pa kvallen beslot vi oss for att ga pa bio, vi sag "the ugly truth" herrejosses vilken rolig film!
har inte skrattat sa mycket pa lange, jag och Hanna visste inte vart vi skulle ta vagen i biostolarna.
Helt galet, magen vande sig nastan ut och in ett tag.. En rikigt chickflick! SE DEN nar den kommer till Sverige!
Vi kom efter ett tag fram till att det satt nagra svenska killar framfor oss.. Svart att uppfatta nar nagra
pratar ens egna sprak i ett annat land, men de sag inte alls lika roade ut som jag och Hanna var.. hehe

Dags att ga hem och ga och lagga oss,, stor dag framfor oss som jag berattar mer om imorn!

puss o kram

Se den!! =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ibland fär man tänka på vad man säger på svenska om man är i utlandet. Ha det bra. Kramar

2009-09-02 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0