11 dagar kvar..

helt galet, bara 11 dagar kvar tills jag flyttar till Linköping.
På jobbet idag fanns det absolut ingenting att göra! men jag lyckades skaffa mig sysselsättning genom att snubbla och stuka vänster långfinger (ja jag vet, hur lyckas man?) men men, knogen är nu blågrön och fingret är väldigt ömt och svullet,, går förhoppningsvis ner snart...

Jag gick hem vid 13 och en stund senare kom Pernilla och hälsade på. Jag satt och sorterade och grejade medans vi satt och pratade och bara "var"
Hittade även en outfit till andra nollningskvällen då det är djungeltema, så det känns kanon!! (vad det blir får ni veta om 2 veckor. =)

Eftermiddagen/kvällen har jag spenderat hos min gode vän Thomas som har fixat det sista med min dator. Tusen tack för all hjälp Thomas, den har verkligen varit ovärdelig, hade inte kunnat göra hälften av de saker du fixat! (inte en fjärdedel heller förmodligen :P)

Sen när jag kom hem tog jag tag i packandet lite mer, så nu är alla dvd,böcker, kokböcker och lite notböcker packade.. + lite köksgrejer, så det känns skönt!

Dags att sova 7kvart i timmen, jag ska upp igen om 5 timmar
godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är bättre att ha det vanliga jobbet då brukar det inte hända något men det går över

2010-08-19 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0