kräftskiva.

Har det mysigt här nere i Skåne, igår var jag väldigt trött hela dagen, vilket inte är så konstigt kanske eftersom jag gått upp 05.10 hela veckan..
Men igårkväll åt vi, Hela magnus familj i allafall kräftor, mina första kräftor på 7 år.. Det var lite skrämmande för jag har ju alltid tänkt att ne, sånadära röda läckerheter får jag aldrig mer äta, men nu får jag ju det!
Det var jättegott!! precis som jag minns det =)

Första offret :P


Idag ska vi dra vidare till Malmö och Malmöfestivalen där Lars Winnerbäck spelar ikväll =)
och vem vet kanske äta en och annan Langos med ;)

Hörs i veckan!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är gott med kräftor men man kan bli trött det sägs att det är spadet.

2010-08-22 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0