hemvändardag/minireunion

Igår hade jag en riktigt rolig kväll!

Dagen var sådär skoj, satt mest och försökte plugga hela dagen.. det är svåårt! vill bara ta det lugnt över jul men samvetet säger att jag måste plugga.. och jag lyssnar på mitt samvete!

På kvällen kom i allafall Helen, Jossi, Markus och Louis hem till mig, vi åkte och köpte pizza och satt och pratade om högstadieklassen och hur mycket vi visste om våra förra klasskamrater.. Jossi och Louis åkte vid 21 för de hade andra åtaganden, men jag Helen och Mackan satt kvar och drack lite cider/vin och snaps (tur att din äckliga hallands fläder snart är slut nu Helen) ps.. köp något annat till midsommar ;)
vid 23.30 kom Helens lillasyster och hennes pojkvän förbi och hämtade oss, vi tog oss ner till stan, men upptäckte att både stadt och björnes tog 200 spänn för att komma in, och såå skoj är det inte att gå ut i Mariestad, men vi traskade upp till Buffalo där vi träffade på Linus Pentikäinen som också gått i vår klass och så Mattias som jag spelat i blåsorkestern med i många år + att han varit tillsammans med min kusin Fia..
riktigt skoj att bara sitta och snacka strunt ett tag :)

hade en riktigt rolig juldagskväll med mycket skratt och minnen! nu får vi ses snart igen :) (det ska iaf inte gå 7 år emellan festerna som det är typ just nu) hahahha

ne.. dags att plugga igen.. suck!

Helen och Mackan i min stora soffa med min stora dator hemma på klövervägen :)

Helen och Linus på Buffalo

jag och mackan

mattias mer kallad Malte


Kommentarer
Postat av: Helen

Hm, kanske kan överväga att köpa något annat.. :pMen först får vi dricka upp den ;)



Tack för en jätte trevlig kväll!

Kram

2010-12-26 @ 13:20:42
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det är inte något fel på hallands fläder. Ha de

2010-12-26 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0