tentan tar över mitt liv..

ja det är tragiskt men sant.. jag pluggar och pluggar och pluggar.. såg knappt mina föräldrar under julen,
men trots allt pluggande så har jag dåligt samvete så fort jag inte pluggar.. helt sjukt detta!

jag kan nog inte säga i ord hur mycket jag längtar efter att denna tenta ska vara över, jag fasar för att den 4e kommer mot mig i rasande fart men fyy fan vad skönt det ska bli att få sitt liv tillbaka!!

få åka ner till Magnus i 5 dagar och bara andas! inte ha ett skit att tänka på, eller jo men inget jobbigt, bara roliga saker!

imorn kommer äntligen Magnus hit och firar nyår :)
snart är vi tillsammans igen älskling! saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ta det nu lungt i Nyår

2010-12-30 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0