tentaplugg-period

ja det är inte bättre än så.. har en tenta i omvårdnad den 17 dec
och sen väntar medicinsk vetenskap (fysiologi) den 4 jan

så jag får väl be om ursäkt i förväg för att uppdateringarna här kommer bli antingen dåliga eller tråkiga :P
har suttit och pluggat njurarnas funktion och reglering i över 6 timmar idag.. komplicerade jävlar!
men jag känner mig motiverad. jag SKA klara detta!! hejja mig!

ska fortsätta läsa lite och sen sova gott så jag orkar plugga mer imorn.. suck suck.. eller nej hejja hejja! va det ja... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Emelie du klarar det snart är det jul!!!!

2010-12-08 @ 18:16:37
Postat av: Bengt-Arne

Kör hårt

2010-12-09 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0