dagarna som gått..

Hej och hå..

De senaste 4 dagarna känns det som att jag har bott på jobbet, dagarna flyter på jag bokar, svarar "välkommen till Bokningen på Idrefjäll, det är Emelie" mellan 40-50ggr om dagen och svarar "varmt välkomna till Idrefjäll Med Vänlig Hälsning Emelie" ca 30ggr per dag i mail.

I torsdags var jag, Magnus, Jacob, Lovisa, Jonas och Karin på Fonduekväll på resturang Charlies. Väldigt mysigt! Blir ju inte så mycket kött då man ska doppa det i en liten fondue gryta, men det var väldigt gott!!

I fredags var jag äntligen ledig då sov jag ut, det var såå skönt! Magnus skulle leverera badtunnan vid 11 så då åkte jag med upp till fjället och Joinade Hanna och hennes vän Sara ute i backen! det var kanonväder och vindstilla =D
Efter en god kyckling Baguette på Café Tillfället gick vi upp till afterskin och lyssnade på Midnight Express lovade Hanna och Sara att jag skulle köra Hannas bil hem så de kunde ta sig en cider eller 2 där uppe..
Kvällen fortsatte med utgång jag återigen chaufför. Det var en fartfylld kväll, mycket folk!
Hade väldigt trevligt!

Lite otrevligare imorse när klockan ringde bara.. men jag var ju i alla fall inte bakis :P
Dagen gick väldigt bra idag, jag klarade av saker som jag inte fått frågan om förut, så det gjorde mig väldigt stolt!

Ikväll väntar tacokväll och Robinson =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det går att köra bil ibland också. Ha det bra.

Kramar

2010-01-17 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0