jobb jobb jobb

I söndags åkte pappsen hem, tråkigt! men jag vet ju att han kommer tillbaka om några veckor =)

I söndags kväll var jag hemma hos Magnus och bara myste, hans familj åkte också hem i helgen så vi kunde bara vara vi 2 och "komma ikapp" =) hel mys!!

Igår var det myycket att göra på jobbet, kände mig helt trasig när jag kom hem, och mycket riktigt, jag hade lite feber.. Meen älsklingen min var jättegullig och gjorde hamburgare till oss, och till efterrätt fick jag glass och "färska" jordgubbar :D så då mådde jag genast mycket bättre.. gick och la mig väldigt tidigt dock för jag var helt slut!
men efter en god natts sömn hade jag iaf ingen feber imorse, thank god!!
Idag jobbade jag på till 10. sen dog vårt bokningssystem.. har suttit här en timma nu och jag har läst igenom och svarat på alla mail jag kunnat, resten behöver jag bokningssystemet för att kunna svara på...

Hoppas det kommer igång snart! det kliar i mina arbetsfingrar!!!! =)

puss o kram på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Skönt att febern försvann. Kramar

2010-01-12 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0