Lediga dagar =)

gudars så skönt det har varit att vara ledig nu över nyår,

Tom, vår Australiensare som har varit hos oss sen den 17de träffade några norrmän på nyår som erbjöd honom att få åka med upp till nordkap och sen ner till Arlanda så han hakade på och åkte nu i helgen. Så i fredags var det hejdå fest för honom och vi drog till kiken, hade en jättetrevlig kväll! Bye bye Tom, Hope Norway was awsome! We miss you here!
Hanna och Tom

Jag och Tom



I lördags kom Magnus familj upp tidigt på morgonen så han sprang iväg på sin födelsedag och tog emot dem när de kom till hans lägenhet.. När han kom tillbaka tvingade jag honom att gå och lägga sig en stund till så jag kunde förbereda ljusen i tårtan :P sen när jag och Emelie gick in och sjöng för honom så blev han jäätteförvånad ^^. Ne men det blir ganska ljust med 30 ljus i en tårta så det va fränt!

Lite tjejig tårta jag vet! men det är ju jag som gjort den ;)

En "jätteförvånad" Magnus =P


Vi var uppe på fjället och åkte några åk men det va svinkallt så det var inte jätteskoj direkt. På kvällen åt vi på Farfars för att fira hans födelsedag, jättemysigt, hans familj är jättetrevlig.

På söndagen var det lite varmare så då blev det lite mer åkning, och en lunch i backen, sen hade Magnus köpt en Tjäder så då fick jag smaka på det för första gången i mitt liv, det va gott! =)

Idag var det åter tillbaka till "slitet" och idag var det faktiskt jobbigt, det var en ganska mör Emelie som slutade vid 17.15.. 42 samtal svarade jag på idag och svarade nog på minst lika många mail.. Man slutar aldrig förvånas över hur puckade vissa frågor folk ställer är.. hahaha tur att de inte ser en när man sitter där och rynkar pannan i telefonen =P

Har även lärt mig ett nytt spel, Settlers.. Riktigt roligt strategispel. Magnus har pratat gott om det när han har varit hemma hos familjen så det va skoj att få se hur det gick till!

Ne dags att krypa ner under täcket jobb hela veckan, och på torsdag kommer pappsen :D:D som jag längtar! för sen är jag ledig hela helgen!! + att på torsdag ska vi bada badtunna allihop, åh vad jag längtar!!

puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygg tårta lite tjejig men förmodligen god.

Ha det bra

2010-01-05 @ 09:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0