Pappsen är här!!

Igår vid 16.00 kom äntligen min älskade far!
Han var med mig på jobbet i en timma, och jag tror han tyckte det var ganska intressant att se hur "lillan" jobbar =)
Sen åkte vi hem och lagade mammas oxfilé i gorgonzolasås med potatisklyftor! såå himla gott Kändes som att man var i himmelriket, saknar din mat mamma! så att jag fick massa matlådor gjorde saken bara 1000 gånger bättre för då kan jag äta mammas mat många dagar framöver *kärlek*


Tanken var sen att jag och Pappa skulle åka till Magnus familjsstuga och bada badtunna, Pappa kände sig ganska mör och trött efter 6,5 timmas bilkörning men jag åkte bort. Tyvärr fick vädergudarna för sig att det skulle vara -30grader utomhus så vi fick aldrig vattnet att bli varmt nog för att kunna bada =( Får bli någon annan gång...

Idag är Hanna och Pappa ute och åker skidor, Jag går bara halvdag idag och slutar 13.00. Då ska vi gå till Tillfället och äta lunch, och sen är det nog bowling som står på schemat =)
och ikväll längtar jag nästan ännu mer till för då ska vi äta mammas slottsstek :D guudars så jag längtar!

 

Sen får vi se vad vädret säger i helgen, hoppas vi kan åka lite skidor pappsen och jag nu när han är här, =)

puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det var ju synd att det inte blev något bad. Hälsa pappsen

2010-01-08 @ 15:03:35
Postat av: Hanna

Underbart god mat Agneta, tack så mycket!

2010-01-08 @ 17:42:16
URL: http://hannahhh.blogg.se/
Postat av: mamma

va bra att ni gillar min mat Hanna det är bara att beställa din favvo tills jag kommer upp (Em får ju det nu) kram

2010-01-08 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0