ett år

ett år, ett helt år! 365dagar 8760timmar 525600minuter =)
känns som vi träffades igår, och helt plötsligt har ett år gått..

Kommer så väl ihåg för ett år sen, när jag skulle träffa honom för första gången, han var påväg ner till sina föräldrar i skåne och körde förbi mig i Mariestad, vi skulle träffas efter jobbet och jag tror aldrig att en jobbdag har gått såå långsamt som då, när jag äntligen slutade var jag så galet nervös! men så fort jag såg honom så blev jag lugnare. =) får fortfarande fjärilar när jag tänker på det..

Är så himla kär! och det känns heelt underbart. Ska jobba till lunch imorn och sen kör jag upp till min dröm, han har bokat bord på Pernilla Wiberg, så vi ska upp dit och äta gott, och sen bara mysa hela helgen!!

tack för detta underbara året Magnus, ser fram emot nästa =)
Jag älskar dig!

ett år går fort..
 
hejdåkyss i Augusti innan jag och hanna åkte iväg på vår resa

Badtunnebad i -30grader i januari uppe i Idre

Magnus dansar skidbalett =)

hjälmpuss :P

Mys på klippor i Skåne

fick en väldigt fin blombukett av honom då =)

Dromedarridning på Gran Canaria

en puss bild till bara, med Fataga-dalen som bakgrund =)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Jaa det ser ju bra ut, ha det bra och många kramar

2010-07-09 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0