första veckan tillbaka i Idre!

Har inte haft något intressant att skriva känner jag..

Jag har jobbat och partajat ungefär.. (som vanligt) Hannas vän Sara har varit här och förgyllt vår vecka, igår var jag ledig och då åkte jag, Sara, rebecca, Peter och Thor upp till Värdshuset och åt frukostbuffé =) mmmm

Efter det gav vi oss ut i backen, men det var ingen bra åkning, vi tog oss bort till ost och tittade på Speedski tävlingarna som hölls i chocken i helgen, vi satt och gissade hur fort de åkte, men tröttnade på det också ganska fort eftersom speedski bara är störtlopp i latexdräkter =P

vi åkte hem och tittade på National Treasure 1 och 2..

Idag jobbade jag i dals liften, en lift ute i skogen.. blir lite långtråkigt, men idag fick jag besök och blev bjuden på fika av min älskling som kom och höll mig sällskap ett tag :D
hade 850 åkare så det var en del iaf.. många söta barn!

Ikväll har jag lagat flygande jacob =) mm goda matlådor till mig i veckan!

Och imorn kommer Pappa upp igen!! nu ska det inte bli 30 minus men istället varnar de för plusgrader, hoppas veerkligen inte det..

Dags att gosa ner sig bredvid Magnus i soffan och njuta av söndagkvällen!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och säg till Ander att han tar det lungt

2010-03-21 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0