slutet närmar sig...

Idag när jag och Hanna var på ica, insåg vi att vi kunde köpa fil som skulle räcka nästan hela säsongen ut.. lite deprimerande, det har gått så fort!

Pappa var här på besök måndag-torsdag =)

i måndags åkte han skidor med Hanna då jag jobbade. Stod i 4-stolen, (en lift där det bara är svarta backar) så pappa fick åka tävlingsbacken för att hälsa på mig, när de hade sagt att jag stod i en dålig lift nämnde jag att man kan ju faktiskt ta en transportlift till liften jag stod i, men då fick jag svaret "det är under min värdighet" hahahah.. älskade pappa!

Tisdagen var sådär väder, hade inte pappa varit här hade inte jag och Hanna åkt ut i backen kan jag lova, men det var en bra dag ändå! =)

Onsdagen var jättefin, sol, grillning i backen och då var Magnus ledig med =) På kvällen gick jag och Hanna ut. Kvällen till ära hade jag fått "tischan" en t-shirt som vi har som "vandringspokal" bland oss unga säsongare.. Alla har skrivit sina namn på ryggen och lite olika budskap från säsongen..

Torsdagen bjöd inte på något bra väder, så pappa packade bilen efter frukost och begav sig mot sydligare breddgrader igen.. Jag och Magnus gick och hyrde film och låg i soffan hela dagen! =)

Igår var det först jobb i västtransporten många söta barn och solen tittade fram några gånger, kvällen bjöd på Neon-party på Kiken, Baccardi hade ett event där ikväll med 2 tjejer som hade med sig bodypaint neonfärger som vi målade/kladdade på oss =) jag var nykter och körde men hade minst lika roligt! mycket färg överallt tillslut (stackars städerskorna)

Idag jobbade jag i ost-liftarna dagen började med regn, övergick till typ snöblandat hagel till tooksnöande! som tur var så var det min tur att åka upp till toppstationen när det toksnöade så jag fick sitta inomhus :D

Jag och t-shirten

mindre lyckad bild, men vi kom med alla 3 i allafall =)


Pappa intar grillmästare rollen, och Magnus vaktar =)




Kommentarer
Postat av: thomas

Här du nåt extraledigt nu när det är påsk? Blir långhelg för min del, halvdag torsdag sen ledig till tisdag, skönt! Maskerad i helgen också, bilder lär komma.. :-)

2010-03-29 @ 00:38:21
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra den tid du har kvar i Idre och Glad Påsk på dig

2010-03-29 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0