bilblogg =)

Sitter i bilen påväg till Örebro. Ska på min kusin Jennys barns namngivningscermoni..

Min födelsedag var jättemysig! Pernilla kom till mig på eftermiddagen och har stannat ända tills idag, såå skönt att få träffa henne igen! <3

Igår bakade vi en tårta, eftersom vi åt smörgåstårta på min födelsedag hade vi inte någon tårta då, Tina hade istället bakat jättegoda chokladkakor, men jag kände att jag fortfarande ville ha en tårta, =) den blev en succé!

Chokladtårta med Banan, marsancreme, och amerikansk frosting på =)

tog ingen bild på mig och Pernilla när hon var här så det får bli en från Thailand istället

August får avsluta detta blogginlägg, Han tyckte för en gångs skull att det var jätteskoj att vara med på kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0