förmiddagsvecka.

att behöva gå upp 05.10 för att vara i tid till jobbet 05.48 är inte jätteskoj! Men man slutar ju 14.00 så det är skönt! (om man nu är pigg nog för att orka göra något) =P

Helgen var jättemysig! Magnus kom ju hit och Han fick för första gången träffa min släkt då vi firade William som fyllde 7 år. Wille fick skidor av mig och Magnus och blev helt mållös när han såg det stora paketet vi kom med, så det är nog ett bra tecken =)

I söndags träffade jag Sanne, Helen, Sandra och Jossi för att rida islandshäst!! Huur skoj som helst! Hade inte en aning hur det var att tölta, trodde bara att det skulle skumpa som bara attans, men det var mycket skönare än att trava! Efter ridningen Bjöd Sanne oss på grillad fisk med potatissallad och god örtsås =)
totalt megamys dag!

August och William leker i Willes loftsäng

Jag och min pålle Naisty

proffset fick ha Fikaväskan ;)

Lite snack i skogen med hon som höll i turen. Jessica i röd jacka =)

Tack för en underbar dag tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl bra att ha ett jobb att gå till så att du kan tjäna pengar för att använda på någon resa. det är väl kul att rida.

2010-05-07 @ 08:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0