Köpenhamn tur och retur

Vilken mysdag jag och Sanne har haft!! vi tog bussen in till Lund och sen Öresundståget till Köpenhamn. Bad om en stadskarta i ett infobås turister som vi var och började vandra mot Ströget. Men ack! det tog oss lång tid att ta oss dit, inte för att det var långt dit men det fanns så många affärer på vägen! vi sprang sicksack mellan alla underbara kläd och skoaffärer :D
Jag hittade ett par jeansleggings, en klänning och ett par nya converse skor =) mina gamla fick gå till skohimlen i Thailand, eller ja inte riktigt för när vi kom tillbaka till de stället där jag lämnade dem en vecka senare så såg jag en av personalen gå omkring i dem så hon tyckte väl inte att en sprucken sula och att de var jätteskitiga gjorde så mycket =P
Har varit en väldigt intensiv men otroligt rolig dag! Tack Sanne <3

Fikatime!

Fikatime

Mina nya skor =)

Klänningen, (mycket snyggare på än när den ligger ner på sängen)

Leggingsen, (jag orkade inte ta av mig dem för att ta kort så det blev lite sisådär)

å just de, jag köpte en ny väska med I lööv it!

Sanne provade en ganska schlagerinspirerad basker..

Sanne leker fotograf =)

jag leker fotograf..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är en trevlig stad Köpenhamn, snygga kläder och fina kort

2010-05-12 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0