monday once again!

Då var det månadag igen, vart tog helgen vägen, den liksom bara sprang förbi..

men åter till fredagen då, jag jobbade till 15.18, kändes som en hel evighet innan jobbdagen tog slut, då körde jag in till stan och hämtade upp "familjen Hetzy" altså de tjejerna jag umgicks mest med uppe i Idre, Vi åkte och handlade grillmat, och hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll! vi åt gott, och jag hade gjort ett musikquiz (ett typ likadant som Sanne hade gjort förra veckan, men lite emeliefierat =P) Det var i allafall väldigt uppskattat, och senare på kvällen åt vi tårta och tittade igenom lite filmer som jag hade filmat sista veckan. Kvällen var verkligen Helmys, tyvärr så orkade inte mina ögon hålla sig uppe längre vid 02.00 för jag gick ju upp 05.00 på morgonen för att jobba, så jag gick och la mig, de andra var nog inte uppe mer än en timma till kanske.

Tog way för lite bilder men här kommer några iaf.


Rebecca, Malin och Johanna

Hanna och Malin


Ne nu börjar jag jobba om en timma, dags att sätta fart kanske.. ciao!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Fin tårta. Det kan vara jobbigt att hålla igång.

2010-05-24 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0