Skåne!

igår hämtade Sanne mig från tåget, vi hade en myskväll med god mat och rosévin hemma hos mig, tittade på Bröllopsduellen =)
Imorse började vår resa ner till skåne, med ett vad vi trodde var kort stopp på A6 (men som sen visade sig vara ca en timma långt) för att köpa solbrillor..
Efter det bar det av till Hässleholm och fika med Tilda och Sandra.. de hade dukat upp med glass, kakor, muffins och Kaffe/Te :D huur gott som helst, och jätteskoj att träffa skånebruttorna igen! Vår väg fortsatte ner mot Lund och Dalby och efter några bråk med gps:en som inte ville som vi, så hittade vi en sverigekarta i hanskfacket på bilen och hittade dit!

Bor hos Magnus storasyster Caroline och hennes man Anders, jättesnällt av dem att låta oss bo här så vi inte behöver bo på typ ett Gympagolv..

Imorn ska nog jag och Magnus åka till Höganäs så jag får se vart han växt upp åsså, ska bli jätteskoj!! och sen på tisdag bär det av till Köpenhamn :D längtar massor..

puss o godnatt

Fikamys med tjejerna i Hässleholm

Caroline och Anders jättesöta son David, en framtida trummis!

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt för dig att magnus blev kvar i Skåne!!! Och Sanne, LYCKA TILL!!!!



Puss & kram

2010-05-09 @ 22:31:55
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0