Tågblogg once again!

Jahapp då var det dags att tuffa hem igen.. åker x2000 och nu blev jag lite nervös för de ville precis att man som vanligt skulle ha biljetten redo men också fotolegitimation då biljetten är personlig =/ ivanligafall inga problem men nu åker jag ju på en biljett där det står Agneta Backlund... får väl dra en historia om att mamma bokade biljetten åt mig och hon inte visste att det var mitt namn som skulle stå på den eller nåt...

Har haft det jättemysigt här uppe i alla fall, Anna och grannens hund Ronja som hon är lite hundvakt åt några dagar följde med mig till stationen och drack en kaffe (chailatte) innan mitt tåg åkte.

Får se hur det går med min biljett nu, kanske måste gå av i södertälje (hoppas verkligen inte det!!)

Jag och Anna

sötishunden Ronja

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det gick alltså bra med biljetten, är du nyklippt på kortet, så ser inte jag ut när jag är nyklippt.

2010-05-08 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0