tågblogg

Godmorgon!

Sitter nu på tåget påväg till Stockholm. Ska träffa Anna och bara ha en härlig dag! :D
Hon ska klippa mitt hår som är i desperat behov av det, (inte för kluvna toppars skull, men det växer ju så rackarns fort när man har kort hår)
och sen blir det vin och myskväll!

Och tror ni det var skönt att får sova till 06.30, det är 1,5 timmas sovmorgon!! känner mig nästan utvilad trots att halv 7 också är väldigt tidigt för att behöva gå upp =P

Nu är vi snart i Hallsberg och jag har precis köpt en te, tänkte äta lite frukost nu.
Återkommer senare sen när jag klippt mig och kanske tonat håret lite med =)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra vill se kort när du är nyklippt många kramar.

2010-05-07 @ 14:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0