update...

pjuh! det gick bra, han frågade inte efter mitt leg =)

Kommer till Skövde 18.10 och då kommer Sanne och hämtar mig så åker vi till m-stad, sen imorgon startar vi en audition-roadtrip! Sanne ska göra audition till en teaterskola som jag inte kan komma på namnet på nu, så vi ska köra ner till Skåne, och sen på tisdag tänkte vi ta en trip till Köpenhamn!! ska bli jätteskoj!
Och det som gör det liite extra roligt är ju att Magnus är kvar i Skåne så jag får träffa honom imorn eftersom vi ska sova hos han syster <3 saknar honom jättemycket!!

och det är så skönt att hon hämtar mig för annars hade jag fått vänta i 4 timmar i Skövde då nästa buss går 22.10... inte okej västtrafik!

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du är ute och far. Kramar

2010-05-09 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0