förbannade fot!

Hemma från buggen nu för ett tag sen, kvällen  började helt fantastiskt! mycket folk, mycket dans och mycket svett.. det va jätteskoj, Nova är ett bra band att dansa till :)

men tyvärr så gick allt åt skogen ungefär i halvtid, det va väldigt mycket folk på dansgolvet och jag råkade trampa på någon annans fot när jag tog ett steg bakåt i buggen, och mina fotleder är ju svaga sen innan så foten vek sig och jag trillade.. i fallet hörde och kände jag hur det knäckte och knakade i foten, har ju stukat den många gånger förr så jag visste precis vad som hänt. så jag satte upp foten och började kyla den med en iskall vattenflaska.
foten kändes ganska bra så jag gick in i förnekelse, för jag var ju och buggade =P, så jag fortsatte bugga lite till, gick ganska okej, men efter en timma gjorde det för ont.

nu har jag suttit med en påse frysta bönor på foten ett bra tag, har lindat den med bandage och har nu foten uppe på en stor kudde..
jag ber till gudarna att det ska kännas bättre imorn men jag vet ju egentligen vad jag har att vänta nästa vecka
FAAN! vill verkligen inte detta! jag hoppas jag kan stå ut med smärtan så jag slipper försöka fixa kryckor. för det är nog inte det lättaste här...
ååååh! bitter är vad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0