sitter på HUB

Imorse var jag på fältstudie på avdelningen jag ska göra praktik på senare i december. Rekonstruktionscenter, rehab för hjärn och ryggmärgsskadade. Det var mycket mer intressant än jag trodde det skulle vara. jag trodde jag skulle komma till ett gäng gamlingar, men vår handledare sa att medelåldern är ca 30 år..
Nu ser jag fram emot att gå ut på VFU (verksamhetsförlagd utbildning)

Efter det besöket bosatte jag mig nere på HUB (bibblan) och har suttit där i 4 timmar nu.. Känner att jag har fått mycket gjort men också att min hjärna snart kokar över. Är helt slut i huvudet, ska skriva lite till innan jag cyklar hemmåt men tog en liten pluggpaus och roar mig med att skriva av mig lite här istället =)

imorn ska vi till Norrköping vilket betyder att jag måste vara vid bussen 07.00 *urk* så det blir att lägga sig tidigt ikväll!

mitt "kontor" :P


Kommentarer
Postat av: Karin

Hejja Emelie! Mitt "kontor" ser ungefär likadant ut, fast jag sitter framför datorn här hemma... ;)

Hey, snygga ni var i overallerna då!!! Fixade ju som sagt "råmaterialet" till min frack idag, hehe... :)



Ha de kul i Norrköping imorrn o tänk inte på mig som sitter en hel natt på akuten... ;) Ses på torsdag!

2010-10-05 @ 16:55:45
URL: http://traningolivet.blogspot.com
Postat av: Bengt-Arne

Det är bara att ligga i för att komma någonstans. Många kramar

2010-10-05 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0