tentaplugg för hela slanten..

usch va klockan blev mycket...

Har suttit på ungefär denhär platsen jag sitter nu heela dagen och letat och skrivit och pratat för mig själv och letat lite till och skrivit lite till och pratat lite till... ja osv (ni fattar grejen)
däremellan har jag pratat med folk för att få mer info och råd osv..

Känner ändå nu att jag kan gå och lägga mig och känna mig lite trygg i det jag lärt mig och fått gjort idag. Fick tips av vår basgruppshandledare att lyssna på ett radioprogram som handlar om precis det vi har till tentan, och när jag satt och lyssnade på det 20 minuter långa programmet kände jag att jo men jag har faktiskt läst om allt de tar upp.. inget de sa kom som en nyhet eller chock (förutom hur lågt pris vissa i fattiga länder säljer sina organ för) SKANDAL!

Imorn ska vi träffas med basgruppen vid 10 och gå igenom vad vi kommit fram till, hjälpa och pusha varandra! SKA klara detta!!

Och så vill jag propagera lite för den internationella donationsveckan som det är denna veckan. Jag bryr mig inte om ni vill donera eller inte, men skaffa för bövelen ett donationskort så era nära och kära inte behöver ta det beslutet åt er om den tragiska dagen skulle komma (vilket jag verkligen inte hoppas såklart)

dags att hoppa i pjamasen (eller ne just det jag har ju typ inte gått ur den idag) :P så dags att sova lite så jag är pigg för genrepsdagen inför min första muntliga tentamen. *hejja mig*

och så vill jag skicka ut världens största tack till min mamma som gav mig 3 slottstekmatlådor när hon var här..
perfekt peppmat när man känner sig som jag just nu, bara till att koka potatis och värma bönor och så en klick av mammas vinbärsgele såklart :D

mammas mat!! <3

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej nu är jag tillbaka efter några dagar i Toscana det var bra, så nu har jag läst allt jag missat snygga kort. Kramar

2010-10-20 @ 11:20:24
Postat av: mamma

Har just fryst ner en massa älgkött som min goa måg har förärat mig. så det kan bli mera goda matlådor framöver håller tummarna för tentan i morgon du kan!!!!kram mamma

2010-10-20 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0