ingen vila och ingen ro..

Nu känns det att terminen snart börjar och mitt festeri-år med den! det har varit full rulle direkt när jag kom hem, mycket som ska planeras och fixas med.. jobba här och maila där, samla in pengar och hålla koll..
men jag älskar det och ser verkligen fram emot allt!

igår var vi och tittade på en lunchtävling ute på campus Valla, där har nollningen redan dragit igång. Dagens tävling hette PACK-ling.. och den gick ut på att packa så många nollan i en liten Nissan Micra som möjligt, vinnarna lyckades klämma in 22pers i bilen. IMPONERANDE!
på kvällen var vi ute och lekte med lite andra nollan.. mycket roligt att få visa upp sig lite och ha skoj med andra festerier!

Idag har jag haft möte med Viktor och rett ut lite frågetecken om München Hoben som är Linköpings svar på Oktoberfest som hålls onsdag nästa vecka..

Imorn ska jag iväg till Ljungsbro och jobba åt Arne och Christina Pihlström när de håller sin stora årliga kräftskiva.. ska bli skoj :)

Tomas, Nils, Sanna och Camilla på PACK-ling

D-nollan försökte bygga en mänsklig takbox samtidigt som de tryckte in nollan i bilen,
men de fick minuspoäng för det eftersom de som räknas måste
vara i bilen och dörrarna måste gå att stänga :P

Vi lekte med C-nollan :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Håll igång ha det bra och många kramar

2011-08-20 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0