nörd!

japp ikväll blev jag officiellt en nörd!
Matt visade mig hur man löser en rubikskub, så nu kan jag det.. och jag känner mig ascool!! :)

dagen har varit lugn och skön annars.. har fått se lite av down town Kirkland, där de bor.. det är mysigt här!
imorn ska jag köpa en ny kamera, och så runt lunch ska vi köra till IKEA så ska jag bjuda dem på köttbullar.. för jag vill att de ska få gräddsåsen och lingonsylten och allt! hade jag gjort hemmagjorda köttbullar hade jag nog kunnat slänga ihop en sås men inte lingonsylten..

sen ska vi åka och se lite turistiga grejer i Seattle så det ska bli jätteskoj!
och sen på onsdag ska jag hänga med Evelina :)

hoppas ni har det bra där hemma!

min första lösta rubikskub ever! 

Matt och Julie som jag bor hos, här nere i hamnen i Kirkland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0